Heb jij regelmatig last van stress op het werk?
Wil jij meer rust ervaren tijdens het werk?

&

Wil jij een training doen die jou helpt de stress te verminderen,
maar heb je geen tijd om naar een training te gaan?

=

Met de online training “Mindfulness op het werk” krijg je meer grip op stress. Hierdoor ervaar je veel meer rust en word je veel productiever. Je volgt de modules en oefeningen op tijdstippen en plekken die jij zelf kiest!

Waarom de online training “Mindfulness op het werk”?

Het kan voorkomen dat je heel graag de training mindfulness wil volgen, maar geen tijd hebt om wekelijks een sessie bij te wonen. Ook kan het zijn dat je het prettig vindt om de training individueel te volgen en dat je alleen online-assistentie nodig hebt. In deze gevallen is de online training “Mindfulness op het werk” heel waardevol voor jou. Je volgt het gehele programma individueel, maar je hoeft niet wekelijks aanwezig te zijn op een live-bijeenkomst.

Daarnaast wordt de mogelijkheid geboden om ervaringen uit te wisselen in een besloten Facebook-groep en kan je ervoor kiezen om wekelijks een webinar te volgen. Tijdens de wekelijkse webinars behandel ik de meest gestelde vragen over het thema van de week. Ook kan je ervoor kiezen om persoonlijk begeleid te worden middels individuele skype-sessies.

Wanneer is deze online training iets voor jou?

Vandaag de dag is stress een normaal verschijnsel. Ook kunnen we tijdens het werk stress ervaren. Stress hoeft niet altijd negatief te zijn. Stress kunnen we nodig hebben om bepaalde opdrachten af te ronden of om goede prestaties te leveren. Toch blijkt dat veel mensen last hebben van verschillende stress-gerelateerde klachten, zoals:

=

Een slechte concentratie

=

Veel piekeren

=

Verminderde energie

=

Negatieve gedachten

=

Slaapproblemen

=

Lichamelijke stress-gerelateerde klachten zoals hoofdpijn en kramp

=

Verlaagde productiviteit

Als we deze klachten langdurig negeren kunnen we zelfs een burn-out krijgen.

Om dit te voorkomen is het goed om inzicht te krijgen in eigen stresspatronen. In onze cultuur ervaren we stress vaak als probleem. We willen het niet en daardoor drukken we het weg. Juist dan krijgen we nog meer stress. Middels de online training “Mindfulness op het werk” krijgen we inzicht in onze eigen stressreacties en leren we op een accepterende wijze om te gaan met stress.

Wat zijn de effecten van mindfulness?

Inmiddels zijn de effecten van de training mindfulness bewezen. Uit diverse onderzoeken is gebleken dat mindfulness leidt tot de volgende positieve effecten:

=

Minder piekeren

=

Een betere concentratie

=

Betere nachtrust

=

Meer grip op eigen leven

=

Verhoogde productiviteit en energie

=

Ervaren van meer rust

=

Minder last van negatieve gedachten

=

Het ervaren van meer plezier

=

Meer focus op wat echt belangrijk is

Hoe werkt de online training?

De online training duurt 8 weken. Gedurende deze 8 weken ontvang je elke week een video, lesmateriaal en luisteroefeningen. Je kan de oefeningen doen op plekken en tijdstippen die jezelf uitkiest. Het programma is gebaseerd op de mindfulness training die is ontwikkeld door de grondlegger Jon Kabat Zinn. De effecten van deze training zijn wetenschappelijk bewezen.

De mogelijkheid wordt geboden om deel te nemen in een besloten Facebookgroep. In deze besloten groep kan je ervaringen uitwisselen. Ook ben ik met regelmaat aanwezig in de groep om vragen te beantwoorden.

Wat is de prijs van de training?

Basic

Starten wanneer je wilt
169,-
  • Wekelijks een video waarin de thema’s worden uitgelegd
  • Wekelijks luisteroefeningen (MP3)
  • Wekelijks een hand-out met theorie
  • E-book “Mindful werken” van Wibo Koole
  • Toegang tot een besloten facebookgroep om ervaringen uit te wisselen. Ik ben hier ook regelmatig om vragen te beantwoorden
Ja, ik heb interesse!

Basic + 8 webinars

Starten op elke 1e dag van de maand
249,-
  • Wekelijks een video waarin de thema’s worden uitgelegd
  • Wekelijks luisteroefeningen (MP3)
  • Wekelijks een hand-out met theorie
  • E-book “Mindful werken” van Wibo Koole
  • Toegang tot een besloten facebookgroep om ervaringen uit te wisselen. Ik ben hier ook regelmatig om vragen te beantwoorden
  • Wekelijks een webinar. Tijdens het webinar behandel ik de meest gestelde vragen. Vragen kunnen per email verstuurd worden tot een dag voor het webinar
Ja, ik heb interesse!

Basic + 8 webinars + 4 skypesessies

Max 4 plekken per periode van 8 weken. Starten op elke eerste dag van de maand
369,-
  • Wekelijks een video waarin de thema’s worden uitgelegd
  • Wekelijks luisteroefeningen (MP3)
  • Wekelijks een hand-out met theorie
  • E-book “Mindful werken” van Wibo Koole
  • Toegang tot een besloten facebookgroep om ervaringen uit te wisselen. Ik ben hier ook regelmatig om vragen te beantwoorden
  • Wekelijks een webinar. Tijdens het webinar behandel ik de meest gestelde vragen. Vragen kunnen per email verstuurd worden tot een dag voor het webinar
  • Elke twee weken een individuele skypesessie van 1 uur. Tijdens deze sessie word je persoonlijk begeleid.
Ja, ik heb interesse!

Prijzen zijn excl. 21% BTW

Aanbieding: Als je je voor 1 januari 2018 inschrijft ontvang je voor het programma Basic een korting van € 50, -.

Programma:

De online training duurt 8 weken. Elke week staat in het teken van een thema. De volgende thema’s worden behandeld;

Week 1:

Leven op de automatische piloot

x

Week 2:

Omgaan met obstakels

t

Week 3:

Grenzen leren kennen

Week 4:

Het landschap van stress

Z

Week 5:

Toestaan wat er is

w

Week 6:

Gedachten zijn geen feiten

Week 7:

Hoe kan ik het beste voor mezelf zorgen?

Week 8:

Gebruiken wat je hebt geleerd

De voordelen van deze training op een rijtje:

=

Je kan de training volgen op plekken die je zelf uitkiest

=

Je kan de oefeningen doen wanneer je wilt

=

Het programma is gebaseerd op de training die is ontwikkeld door Jon Kabat-Zinn. De effecten van zijn programma zijn wetenschappelijk bewezen

=

Als je hier behoefte aan hebt kan je deelnemen aan een besloten Facebookgroep. Dit is niet verplicht. In deze groep kan je in een veilige omgeving ervaringen uitwisselen. De trainer is ook regelmatig aanwezig om vragen te beantwoorden

=

Je houdt levenslang toegang tot de online academy. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan krijg je deze automatisch mee

=

Je bespaart tijd doordat je niet aanwezig hoeft te zijn op een externe locatie

Wie ben ik?

“Ik ben Audrey Loman en het is mijn missie om mensen te helpen bij het ervaren van meer rust. Van jongs af aan heb ik een passie om mensen te adviseren over persoonlijke vraagstukken. Voor de studie Bedrijfskundige Economie ben ik afgestudeerd op het onderwerp: Gedragsverandering binnen organisaties. Daarna ben ik als business consultant gaan werken en merkte ik al snel dat veel mensen continue onder druk moeten presteren en hierdoor stress ervaren. In 2012 kwam ik zelf in een stressvolle periode terecht na het overlijden van mijn zoon Beau. Toen ik in aanraking kwam met mindfulness veranderde mijn leven. Ik kreeg steeds meer rust en kon steeds beter omgaan met stress. Dit moest ik anderen meegeven. Ik heb diverse opleidingen gevolgd en geef nu sinds een aantal jaren de training “Mindfulness op het werk”. Ik kijk ernaar uit om jou te mogen begeleiden!” 

Referenties

“Audrey is een zeer betrokken trainer die op een prettige en persoonlijke wijze en met volle overgave de training Mindfulness geeft. De training Mindfulness heeft mij geleerd om op een prettige manier bewust naar mijn lichaam te luisteren en rust te brengen op de momenten dat dat kan of nodig is”

Marcel de Looper

Business Unit Manager

“De cursus mindfulness heeft me geholpen om met mezelf in balans te komen in een langdurige periode van zakelijk en privé ernstige zorgen. Hierdoor heb ik een voor de deur liggende burn-out situatie kunnen voorkomen. Audrey’s thema’s “Laat los, heb vertrouwen, oordeel niet…“ gaven me toen en nu nieuwe inzichten om verder te komen.

Wouter Molenaar

Implementatie consultant

“Audrey kan heel goed luisteren. Voor samenwerking is dat essentieel. Verder is ze integer, niet alleen ten opzichte van collega’s of klanten, maar ook ten opzichte van zichzelf. Ze staat voor wat ze vindt en durft risico’s te nemen als dat nodig is. Een echte consultant dus.”

Josje Kuenen

Communicatietrainer – en consultant

“In verband met het overlijden van mijn vriend heb ik diverse meditaties gevolgd bij Beaumind. Dit heeft mij erg geholpen. Het was zeer prettig dat ik in alle openheid over alle aspecten van rouw kon praten.”

Monica Vulster

Secretaresse

“Na een aantal pogingen om zelf met mindfulness aan de slag te gaan heb ik uiteindelijk de training bij Audrey gevolgd. Audrey begeleidt de training op een prettige manier waarbij ze luistert naar wat er speelt in de groep en ruimte biedt om ervaringen uit te wisselen. Ik luister nu gedurende de dag beter naar mijn lichaam en bouw korte momenten in om bij mezelf te komen”

Ineke Wijers

Implementatie consultant

“Audrey is een veelzijdige trainer/coach. Met een bedrijfskundige achtergrond en ervaring weet zij dat als je processen en systemen wilt veranderen moet snappen hoe mensen in elkaar zitten. Dat weet zij en door haar geduld, luisterend oor en levenservaring. Het is een feest om met Audrey te werken. Door haar in te huren voor meditatie en mindfulness zullen uw processen en systemen weer geolied werken en de medewerkers gaan weer fluitend naar het werk. Een absolute aanrader.”

Marius Rietdijk

Scientific Director ADRIBA

“Ik heb Audrey nog niet zo lang geleden leren kennen bij een Mindfulness training. Ik heb Audrey leren kennen als iemand die weet waar zij mee bezig is en waar ik als persoon ook direct een klik mee had. Ze weet je goed te motiveren en heeft een zeer positieve invloed op mensen zowel als mens en als trainer. Voor mij persoonlijk heeft ze me het juiste duwtje in de goede richting gegeven.”

Henk de Berg

, Probleem- en incidentcoordinator / Mindfulness trainer

Veel gestelde vragen

In welke periode kan ik deze training het beste doen?

De training kan je het beste doen als je voor jezelf voldoende tijd kan inplannen om dagelijks de oefeningen te doen van circa 30 minuten. Het is daarom te adviseren om de training te volgen tijdens een periode dat je hiervoor voldoende tijd hebt. De training kan je beter niet volgen als je in een hele drukke periode verkeert, zoals bijvoorbeeld tijdens een verhuizing. Zorg er ook voor dat je huisgenoten of gezinsleden laat weten dat je deze training doet en dat je tijdens de oefeningen niet gestoord kan worden.

Wanneer mag ik deze training niet volgen?

De training mag je in principe altijd volgen. Als je onder behandeling bent bij een arts, dan is het raadzaam om bij hem/haar te informeren of je aan een mindfulnesstraining kan deelnemen.

Wanneer kan ik het beste de oefeningen doen op een dag?

Je mag zelf een tijdstip uitkiezen dat voor jou het beste werkt. Dit is voor iedereen anders. De een vindt het prettig om ze vroeg in de ochtend te doen en de ander juist laat in de avond of in de middag.

Wanneer gaat de training mij resultaten opleveren?

Het doel van de training is om meer rust te ervaren. Voor iedereen is het anders wanneer er resultaten op te merken zijn. Tijdens de meeste trainingen werken we naar een doel toe. Het is juist te adviseren om het doel tijdens deze training los te laten. Als je teveel de focus gaat leggen op ‘het ervaren van minder stress” dan geeft dit juist meer stress. Je kan deze training daarom het beste doen met een open en milde houding. Laat het doel hierbij los en je zal vanzelf opmerken wanneer de effecten merkbaar zijn. Voor de een is dit na enkele weken, voor de ander pas aan het einde van de training. Ook komt het voor dat deelnemers de effecten pas hebben gemerkt na afloop van de training.

Beaumind | info@beaumind.nl | 06-11882528 | R.J.H. Fortuynstraat 21, 1019 WJ Amsterdam | Kvk 66752795
BTW NL185990988 B01 | IBAN NL22 INGB 0006 540431 
Powered by WishList Member - Membership Software